Gen 23, 2012
2690 Views
5 0

Dia del community manager

Written by

El 4rt dilluns de gener es celebra el dia del comunity manager (Community Manager’s Appreciation Day) una de les figures més important en l’era del Social Media Marketing. Encara que planificar l’estratègia és una cosa complexa i per això no s’ha de restar valor a tot un equip, però si el comunity manger falla, no hi ha estratègia que valgui.

La gestió de les xarxes i comunitats és tota una filosofia que requereix a una persona forta, líder, perspicaç, que sigui capaç de guiar a les masses cap al seu terreny, amb molta creativitat i persuasió.

Els comunity managers són importants per a que la marca, producte o servei del negoci on desenvolupen la seva tasca tingui més renom, es realitzin declaracions o comunicats i s’entengui amb els usuaris o consumidors, la reputació que pot tenir l’empresa té moltes possibilitats de ser negativa, un bon gestor del medi social les pot canalitzar i reconduir pel benefici del negoci.

Es necessari comptar amb una persona que sàpiga comunicar en els mitjans socials de forma eficaç i eficient, disposant d’eines pel control propi de les accions realitzades (informes, documentació o valoracions varies), així com poder realitzar accions de màrqueting transversals (concursos, sortejos i promocions) per millorar les campanyes, finalment es necessari que es pugui realitzar les accions correctives adequades per millorar el present de forma contínua.

Un comunity manager ha d’influir de forma positiva en els múltiples aspectes del negoci, fer-lo més visible i respectat així com potenciar i diferenciar la marca;  és el gestor i representat del negoci en les xarxes socials (Twitter, Facebook, blogs, etc.)

Article Categories:
Curiositats

Comments are closed.

JosepMRodes.cat
Un web d'en Josep M Rodés