Nov 9, 2011
3257 Views
5 0

SEO: Search Engine Optimizer

Written by

En els últims anys  el món digital ha experimentat un gran canvi amb la instauració de les xarxes socials i les milions de pàgines web que s’hi troben disperses.

La quantitat de pàgines web que existeixen, moltes de gran qualitat i amb bon contingut fan que una empresa destaqui més que unes altres en el món d’Internet degut a unes variables que fins fa poc no s’havien tingut en compte com és el posicionament web (SEO) , la presencia en Internet i conceptes derivats com la reputació digital.

El posicionament web en les empreses serveix per incrementar el nombre de visites en el web el que generarà més repercussió i presencia en Internet, donar a conèixer amb més amplitud el teu web i en els casos que interessi generar més ingressos en publicitat.

Les tècniques per millorar el posicionament web no es basen només en la mesura de popularitat i presencia del web a Internet que fan els buscadors com Google, Bing, Yahoo!, etc. Cada buscador té el seu sistema propi d’ordenar i indexar el web, mesurar el nombre de visites directes i indirectes, la presencia teva en altres pàgines web, bitàcoles, xarxes socials, etc. Tot un entramat d’estratègies per millorar el rànquing  a l’hora de sortir en les primeres pàgines i posicions dels buscadors.

La millor tècnica per millorar la presència en Internet i el posicionament web es tenir una pàgina amb continguts de qualitat, originals i actualitzar sovint la informació que s’hi troba. Ser clars i concisos, estar present en les xarxes socials més populars (facebook, twitter, google+, linkedin, etc.) i si tens una bitàcola o bloc millor que millor (bons continguts, actualitzar sovint, etc.).

Article Categories:
Curiositats

Comments are closed.

JosepMRodes.cat
Un web d'en Josep M Rodés